Hamdi Nuhiju
Pa fjalë ngelet ateisti i mbushur me urrejtje ndaj besimit. Ai beson në
ekzistencën e materies, po nuk beson në ekzistencën e Krijuesit. Kapet pas të
dukshmes dhe e mohon të padukshmen. Mendon se, pse ai vet nuk sheh me sytë e
zemrës edhe të mendjes edhe të tjerët duhet që njëjtë si ai të veprojnë.
Ateisti kapi për dore gjuhën e urrejtjes dhe filloi që të bombardoj botën
me kërcënime. Në vend të mirëkuptimit dhe logjikës tek ai mbretëroi dëshira për
ta nxjerr në pah reflektimin e epshit. E di se ai tash e përcjell edhe këtë
reflektim. Prandaj atij po i shkruaj. I thash e po i them, njeriu që mohon
Zotin nuk mund të jetë i mirë as për familjen e tij, as për shoqërinë në tërësi.
Faraoni nuk ishte pa dije e pa fuqi. E vetmja gjë që i mungoi ishte besimi në
Zotin.
Edhe krerët tanë të sodit, të kësaj cope shteti, nuk janë pa dije dhe pa
fuqi. Atyre i mungon besimi në Zotin, bindja e thellë në Të dhe frika nga Ai.
Prandaj edhe e shtrëngojnë popullatën ashtu siç janë duke e shtrënguar.
Ideologjia e dikujt është që në mesin e besimtarëve mysliman shqiptarë, të
instalojë drejtimin ortodoks të krishterimit sllav. Kështu do ta bënte të
pavdekshme ekzistencën e tij në skenën politike. Ndoshta edhe do të kapej pas
kapistrës së mijëra shpirtrave të etur për tu shitur.
Dikujt kandari nuk i punon drejtë. Mendon se do të jetoj përgjithmonë. I
pavdekshëm është vetëm Zoti. Po jo Ai i shpjeguar nga duart e letrarëve. Një grup i njerëzve kanë monopolizuar letërsinë
shqiptare. Me të, sipas tyre, nuk
guxojnë që të merren djemtë e xhamisë. Grupi tjetër i njerëzve paska mbjell farën
e urrejtjes dhe përçarjes.
Për Dollnenin çmos dëgjova këto ditë. Dikush paska folur maqedonisht, e
tjetri paska dhënë shpjegimet e ankesat shqip, ndërsa shqiptarët iu drejtuan
kutive të votimit tek Kryqi. Kjo komedi shqiptare do të mbahet në mend gjithë
kohën.
Fjalët iu janë harxhuar edhe memecit. Ai në vend se të haj bukë, ka filluar
që ti haj duart e tij. Çdo ditë po i numëron gishtat, një e nga një. Nuk guxon
që për një ditë t`i haj të gjitha, pasi që pastaj ngelet edhe pa to.
Kanibalizëm në vend të groshës.
Edhe traktori në fushën e zbrazët ka ngelur i hutuar si pa fjalë. Si të ndezët
e të funksionoj me dembelin? Fshatarët ia mësyn qytetit dhe harruan fushën.
Thuaja se qyteti po ofron jetesë më të mirë. Në fakt, në këtë kohë krize është
mirë që qytetarët ti kthehen fshatrave e tokës. Një popull i madh, i fuqishëm,
i mençur e punëtor si gjermanët, bënë dy punë për ta rikthyer lavdinë e tyre:
bashkuan Gjermanit, dhe iu kthyen prodhimtarisë së patateve ( d.m.th. iu kthyen
tokës).
Në ujin e turbullt gjithçka bëhet e paqartë. Edhe pse lumi është i vogël e
jo i vdekur, ai shfrytëzohet në minimum për dobinë e njerëzve, ndërsa në
maksimum për turbullim.
Në botën e kanibalëve të funksionosh si njeri është vështirë. Frikësohesh nga
hija, kapesh pas mendimeve dyshuese edhe pse e di se dyshimi është lojë e
trefishtë e largqoftit. Fillon e flet me
veten edhe pse e di se e ke obligim që ti flasësh shoqërisë. Rruga vetvetja dhe
shoqëria duhet që të kaloj përmes rrugës së veprave dhe fjalëve. Për veten
ruaji veprat, e nuk të duhen fjalët e tua, ndërsa për shoqërinë fjalët, se
veprat ti marrin vet. I mbyllur në dhomë me largqoftin, fillove që ti bësh
cytje. Botë e kthyer përmbys.
Me sa ankesa e përshkrove rrugën prej Shkupit e deri në Beograd? Apo ndoshta
destinacioni jot nuk është Beogradi, po Sofja?
“Duro, zemër, e duro,
Si duroi mali me borë.”- Jeronim De Rada
Historia e durimit është më shumë histori e dhimbjes. Ajo shpreson se
shpresa një ditë do të lind. Po asaj ia kanë nxënë frymën dhe e kanë mbytur.
Durimi po zëvendëson patatet, groshën, orizin, buzëqeshjen. Shqiptarët e këtushëm
kanë ardhur në derexhe që të mos dinë të bëjnë dallimin midis buzëqeshjes dhe
durimit. Kujtuan se durimi është buzëqeshje. E kapëm për dore durimin dhe
filluam që të luajmë me të. Po e hedhim herë tek njëri krah e herë tek krahu tjetër.
Pa fjalë ka ngelur edhe oratori më i madh. Ai, po i ruan fjalët për ditët e
vështira. Tash po merret me durimin. Mallkuar qoftë ky durim dembelizmi.
No comments:
Post a Comment