Hamdi Nuhiju
Veprimtaria jashtë parlamentit e opozitës
maqedonase, si duket po rrezikon statusin e tyre si parti më e madhe opozitare
në vend. Nikolla Gruevski dhe partia në pushtet, për të parën herë në
historikun e parlamentarizmit në Maqedoni, po përdorin të drejtën e
rishqyrtimit të mandateve të deputetëve të opozitës, të cilët sipas
kualifikimit kanë mungesë të pa arsyeshme tashmë qe gjashtë muaj.
Gruevskit i duhen votat e BDI-së,
për të votuar për marrjen e mandateve të deputetëve të LSDM-së dhe përdorimit e
mjeteve demokratike deri në zëvendësim të atyre deputetëve me deputet të rinj. Ky
element mund të ketë përfitime politike, por ka një kosto të madhe ekonomike, e
cila mund ta rëndoj buxhetin e shtetit, edhe ashtu të rënduar. Se sa është i
gatshëm ta rëndoj buxhetin e R.M., Nikolla Gruevski, do ta kuptojmë me 2
dhjetor të këtij viti, data kur Komisioni për çështje mandatorë imunitare do ta
sjell raportin për mungesën e deputetëve në Parlament.
Është shtuar presioni ndaj partisë
opozitare LSDM, kjo gjë shihet qartas, por sa presion ka Nikolla Gruevski prej
politikave imponuese të LSDM-së, ende nuk jemi duke e kuptuar. Takimet me
qytetarë, vizita në vendbanime të ndryshme të Maqedonisë, nga ana e opozitës maqedonase,
mund të duket si një paralajmërim për zgjedhje të parakohshme parlamentare në
vend.
Përveç zgjedhjeve të parakohshme
parlamentare që Gruevski i pranon me gjithë dëshirë, ndryshe nuk mund ta kuptojmë
bombën e pa shpërthyer të Zoran Zaevit. Kjo
pikë është e përbashkët dhe imponuese edhe e pozitës edhe e pozitës maqedonase,
ndërsa spektri politik shqiptarë, me nxjerrjen në shesh të partive të reja
politike dhe ngjalljen e partive të vjetra, na jep sinjale të zgjedhjeve të
parakohshme parlamentare.
Maqedonia gjendet përballë
sfidave të mëdha politike, ose në fund të zgjidhjes së shumë proceseve politike
si brenda ashtu edhe jashtë vendit. Mandati i ndërmjetësit Metju Nimic, për çështjen
e zgjidhjes së emrit midis Maqedonisë dhe Greqisë, si duket është vënë në pikëpyetje
të madhe. Nuk habitemi nëse, i njëjti zëvendësohet me ndonjë diplomat tjetër i
cili gjuhën politike do ta ketë më të ashpër sesa ky i pari dhe në një lloj mënyre
do t`i detyrojë palët të vijnë në fund të tunelit.
Nëse ndodh kjo gjë, kostoja
politike e cilës do garniturë politike në Maqedoni është tepër e madhe, gjë e
cila mund të jetë në favor të opozitës së tanishme dhe katër kërkesave të saja
politike me përjashtim të kërkesës së pestë për qeveri teknike.
Lideri i LSDM-së, Zoran Zaev, vërtetoi
se janë në bisedime me qeverinë për zgjidhjen e këtij ngërçi politik dhe sqaroi
se për zgjidhjen e këtij ngërçi është kyçur edhe Komisioni Evropian përmes
diplomatit belg Peter Vanhaout.
Pas zgjidhjes së ngërçit politik
në Kosovë, me zgjedhjen e Isa Mustafës, për kryeministër të Kosovës, dhe marrëveshjes
politike midis dy partive politike të atjeshme që kryetar i ardhshëm i Kosovës
të jetë Hashim Thaçi, koordinatat na sjellin në Maqedoni.
Diplomacia evropiane dhe ajo botërore
në prishjen e marrëdhënieve dhe rregullimin e tyre përdor regjione të caktuara,
përmes agjendave të saja, e jo vetëm shtete të caktuara, duke përjashtuar tërësisht
shtetet tjera.
Bomba e Zaevit do të shpërthej në
formë të zgjedhjeve të parakohshme parlamentare. Deputetët opozitar, përfundimisht
do të kthehen në Parlament, pas një marrëveshje jo publike midis LSDM-së dhe
VMRO-DPMNE-së.
No comments:
Post a Comment