Sunday, July 26, 2015

Mut KELMENDI u pagëzofsh

Hamdi Nuhiju

Ka kohë që kam heq dorë nga Ibrahim Kelmendi dhe marrja me të. Thjeshtë për atraksion dhe kuriozitet lexoj budallallëqet që poston në Facebook, kur kam kohë të lirë. Përndryshe e kam të vështirë të përcjelli deri në detaje budallakitë e këtij plaku që gjendet afër vdekjes.


Më vjen keq për të, i cili nuk ka asnjë konsiderat as ndaj babait të tij e të mos flasim për të tjerët, për Pejgamberin Muhammed, për muslimanët etj. Në anën tjetër është mirë që muslimanët po zgjohen ndonjëherë nga gjumi kur ky i njëjti po hedh vrerë ndaj tyre. Të mos ekzistonte ky hale ose MUT siç kishte pasur dëshirë ta quaj veten, do të ishte pak si e vështirë të bashkohen muslimanët shqiptar ndërmjet veti.

Po a duhet të ekzistoje me patjetër MUT-i për t`u bërë bashkë ne në mbrojtjen e vlerave dhe promovimin e tyre? A nuk ka rrugë më të mirë, më të mençur e sinqertë për t`ia ngulfatur hapësirën ose shndërruar MUT-in në qen që leh vazhdimisht por nuk kafshon askënd?

Nuk e besoj se Kelmendi ka afinitete ose cilësi të rrezikshme. Ai thjeshtë po bën atraksione në këto vite të fundit të jetesës së tij. Një ditë MUT Kelmendi do të kaloj patjetër në duart e hoxhës, do të lahet, qefinoset dhe i këndohet tallkeni.

Unë mund të vdes para tij, por nëse jetoj, kam dëshirë që të marr pjesë në varrimin e tij dhe ta dëgjoj hoxhën se si do t`i drejtohet atë ditë në varr, me cilin emër?
Përndryshe në opinion ka një lloj-soj i gjërë njerëzish që duhet ta ndërrojnë emrin. Nga filan fistek ta bëjnë në SHURRË, STURRË, KAKË..

Bëhuni të sinqertë si Kelmendi dhe pranoni edhe ju se më mirë kishte qenë të identifikoni veten tuaj me Halenë sesa të keni emra të mirë me kuptim të mirë, e që i përkasin muslimanëve.

Kelmendit i pata sugjeruar edhe më herët që të ndryshoje edhe zyrtarisht fenë, pasi që ai vazhdimisht e ka pranuar se nuk i përket kësaj feje dhe i shanë muslimanët. Ndërsa sugjerimin tim për ndryshimin e emrit si duket e paska marr seriozisht.

Unë pata propozuar që nga Ibrahim të bëhet në Abraham, por ky paska zgjedhur një emër ende më të mirë e që i përshtatet. Nga Ibrahim e në MUT Kelmendi.


I dashur vëlla MUT Kelmendi,  urime dhe e gëzofsh emrin e ri. Shembullin tënd e ndjekshin të gjithë MUTAT tjerë që po hanë mut nëpër televizione, gazeta, revista, radio e internet.

No comments:

Невработеноста, гревот на жените со мали деца

Хамди Нухију   ВОВЕД   Дваесет и први век! Македонија, земја сред е  Европа којашто ги поврзува Западот со Истокот. Земја во која што се вле...