Hamdi Nuhiju
Skena politike në vend është bërë teatër. Po jo teatër aktrimi profesional.
Njerëzit mendojnë se kanë arritur suksese të mëdha në karrierat e tyre politike
me mashtrimin e disa masave të caktuara.
Të tjerët shpresojnë se do të thellojnë hendekun e veprimeve dhe
mashtrimeve të njëpasnjëshme politike.
Të tretët lundrojnë në ëndrrën vetjake
pa mos përmendur oazën e shpëtimit. Vijëzimi i këtillë do të vazhdonte nga njëri
skaj i botës e deri në skajin e fundit të mendimeve.
Në këtë krizë identiteti e lirie, njeriu detyrohet që të mendoj për të mos
menduar. Ai detyrohet që të veproj për të qëndruar në vend. Dhe detyrimi
detyrohet që të humb kuptimin e tij. Bota sillet rrotull. Para disa vitesh
kishte kuptim qëndrimi në krah të një mendimi dhe përkrahja e tij për shkak të
bërjes së padrejtësisë. Sot ka marr kuptim zhgënjimi i pjesës dërmuese të
popullatës shqiptare në Republikën e Maqedonisë. Dalja nga ky qorrsokak sa i vështirë
të jetë, po duket edhe i pamundshëm.
Lapsi i publicistit në vend që të ngjallë shpresa dhe optimizëm po
detyrohet që të shpreh zhgënjimin e kritikën. Për të mos u linçuar nga kërbaçi
politik, e gjuajmë gurin dhe fshehim familjen. Kjo është bota e monopolit ku të
gjithë kanë të drejtë, por vetëm njëri jeton.
Edhe pse ekziston ‘ Deklarata universale e lirive dhe të drejtave të
njeriut’ ajo është e pavlefshme për qytetarët shqiptarë e maqedonas kur është në
pyetje mbrojta e tyre prej monopolit të energjisë elektrike. Deklaratën në fjalë
askush nuk e mohon, ndërsa në vepër respektohet vetëm kur janë në pyetje
interesat e ndonjë grupi të caktuar.
Edhe pse ekziston Organizata e Kombeve të Bashkuara e cila duhet të veproj
njëjtë për të gjitha shtetet, ajo bëhet shurdhe dhe memece karshi krimeve sioniste
në Palestinë. Burgu më i madh i tragjedisë njerëzore, ai në Gaza, prej në 2006
mbulon mbi 2 milion njerëz të cilët nuk gëzojnë asnjë të drejtë që gëzojnë njerëzit
normal në botë, ndërsa OKB, organizata që detyrohet për të drejtat e popujve në
botë, bëhet e shurdhër dhe memece para kërkesave të tyre.
Në Siri po përjetohet një tragjedi njerëzore ku për çdo ditë po vriten e
masakrohen fëmijë, vajza, gra, pleq e të rinj, ndërsa organizatat ndërkombëtare
nuk po e shohin të arsyeshme të veprojnë njëjtë ashtu siç vepruan në Gjeorgji. Invazioni
i Francës në Mali, në vend që të gjykohet dhe pengohet nga organizatat ndërkombëtare,
ai po amnistohet bile edhe po përkrahet në mënyra të ndryshme direkt e
indirekt.
Bota nuk është ashtu si duket, nga që ne, njerëzit, po e bëjmë që të duket
ashtu si duam ne. Në vend që të krenohemi me vlerat e vërteta njerëzore ne
thirremi në principe dhe rregulla që çojnë kah degjenerimi.
Omer ibën Abdulazizi ka thënë:” Shpirti im është i etur. Kur i jepet diçka
prej kësaj bote, etet për diçka që është më e madhe se e mëparshmja.”
Njëri prej probleme thelbësore i shoqërisë njerëzore është edhe
korrupsioni. Varfërimi i njerëzve është si rezultat i vjedhjes së njerëzve të
pasur dhe marrjes së hakut ndaj njerëzve të varfër. Shtetet po korruptojnë shtetet,
popujt po korruptojnë e po vjedhin popujt e caktuar, njerëzit po i vjedhin njerëzit
e caktuar, grupet e interesit po vjedhin grupet e interesit. Aq shumë është
shtresuar kjo dukuri fatkeqe saqë është shndërruar në sëmundje. Pasojat e saj janë
të vështira.
Paramendoni shoqërinë multietnike në Maqedoni, ku një djalosh i ri,
shqiptar mysliman, 13 vjeçar, detyrohet që të puth kryqin vetëm pse ligjet i bën
më i forti dhe nuk japin siguri edhe për më të dobëtin? Edhe pas puthjes ai
rrihet brutalisht nga huliganët maqedonas.
Këto ditë u arrestua një polic maqedonas me burg të përjetshëm për shkak të
vrasjes së dy të rinjve shqiptar. Ky lajm pati jehonë të madhe triumfalizmi në
të katër anët e shqiptarisë. Mendoj se duhet të kishte jehonë frikë dhe tmerri.
Në këtë shtet të padrejtë t`i si shqiptar mund të vritesh në çdo kohë dhe në çdo
moment, dhe vetëm nëse vritesh, mund të ndërgjegjësohet shteti, përndryshe deri
në pesë minuta para vdekjes e ke shtetin kundër teje.
Me plot të drejtë mund të më akuzoni për termin morfium identiteti të përdorur
në titull të këtij shkrimi. Askush nuk ka të drejtë t`ua mohoj këtë të drejtë
edhe nëse do të ishte qasje ndryshe.
Identiteti maqedonas, ose edhe identiteti politik, ekonomik, social,
kulturor e kombëtar në këtë shtet të popujve nëse nuk fshihet pas termit
morfium që nënkupton varshmërinë, atëherë me plot të drejtë do ta qaj vetën. Ky
identitet është i varur edhe i lidhur pas korrupsionit të skajshëm, pas
premtimeve boshe, pas honorarëve të këtij shteti ku pagesa e tyre zgjat me
vite, pas punës se marrjes së rrogës duke qëndruar në shtëpi, etj.
No comments:
Post a Comment