Hamdi Nuhiju
Projekti ‘ Shkupi 2014’ është një
projekt i qeverisë së R.M. për
ndryshimin e fizionomisë së Shkupit, dhe fshirjen e gjurmëve osmane e shqiptare
në atë vend. Me paratë e qytetarëve të këtij vendi, Nikolla Gruevski po tenton
që të ndërtoj një fizionomi dhe identitet të ri, duke u bazuar në padrejtësi, gënjeshtra
e afera korruptive.
Nëse keni përcjell vazhdimisht
hapat e kësaj qeverie, lehtësisht vihet në konstatim se të gjitha sferat e shoqërisë
kanë qenë të prekura prej fizionomisë së re, e të gërditshme e cila sot po mbretëron
në Shkup (fizionomi kjo ende e papërfunduar).
Qytetarët gënjehen për bume
ekonomike nga investime të huaja, prej njerëzve që në vendet e tyre janë të dënuar
për afera korruptive, por edhe të përzier në punë të dyshimta. Ndërsa bumi ose
ngecja ekonomike vërehet shumë lehtë në përballjen e tyre me kostot e larta të
energjisë elektrike, të taksës radiodifuzive të detyrueshme, ku ndodh që në një
shtëpi të vijnë ka tri fatura, të nivelit të lartë të papunësisë, të rritjes së
shkallës së korrupsionit, edhe pse në media paraqitet se gjithçka është në
rregull.
Miliarderi indian Subrata Roj,
por edhe biznesmeni grek pronar tashmë i tokës së shitur të Burmalies, në
vendet e tyre janë të dënuar dhe të njohur si mashtrues. Ndërsa tek ne,
reklamohen si apostujt e Krishtit që kanë ardhur t`ia shpëtojnë shpirtin
Nikolla Gruevskit.
Në shumë media botërore projekti ‘
Shkupi 2014’ është paraqitur si një projekt tragjik-komik, ku flet për një
qeveri populiste e cila ka ngatërruar seriozisht vlerat prej anti-vlerave në të
gjitha sferat e shoqërisë. Përveç ngufatjes së hapësirës së vogël me idhuj të panumërt
e të dyshimtë që gjenden në të, edhe harxhimi i këtillë në përmendore në një
kohë kur Evropa po kursen për të pasur një jetë sociale më të paqtë, duket shumë
qesharak.
Përmbajtja e ‘ Shkupit-2014’ është
me shumë përmendore të dyshimta, ndërsa arsyetimi i Gruevskit është dalja prej
qirasë në objekte origjinale kapitale. Mirëpo, përmendorja e Car Dushanit e
cila irritoi e preku shqiptarët e Maqedonisë nuk ka asgjë të përbashkët me
daljen prej qirasë, po as me historinë e Maqedonisë. Njashtu edhe prezantimi i
tri figurave shqiptare të krishtera është një finese politike nga ana e kësaj qeverie
ortodokse, përsëri për të mashtruar shqiptarët e Maqedonisë që janë me shumicë mysliman.
Përmes ‘ Shkupit-2014’ shqiptarët
e kuptuan se nuk mund të krenohen me
mahnitjen e tyre të mëparshme rreth ‘ kombit shtet formues’. Një kohë
mbisundonte logjika se maqedonasit nuk mund të bëjnë asgjë pa ne, sepse ne jemi
më shumë se ata, ne jemi më engjëllor se ata, ne i fituam në luftë do t`i
mundim edhe në politikë.
Të gjitha këto konstatime që janë
bërë dikur dhe që bëhen edhe tani e do të bëhen edhe në të ardhmen mund të kanë
të vërtetë, nëse vërtet ne do të dëshmonim me punën tonë dhe vendosjen për çështje
të rëndësishme politike se jemi faktor në këtë vend.
Putat u ndërtuan në Shkup, njëjtë
si rreth Qabesë në kohën e idhujtarisë arabe. Fatkeqësisht ende nuk ka lindur
një Ibrahim për t`i thyer të njëjtit.
2014-ta nuk ka nis në Shkup dhe
nuk përfundon në Shkup. Mjafton të besojmë në thënien e Henry David Thoreau : “Qeveri
e mirë është ajo që qeveris më pak.”
No comments:
Post a Comment