Hamdi Nuhiju
Kohët e fundit në
Republikën e Maqedonisë kanë ndodhur dy anketa të ndryshme dhe një sjellje e njëjtë
e përfaqësuesve politik dhe aktivistëve të Lëvizjes Besa, si me anketën e parë
edhe me të dytën, si dhe me sjellje mohuese e nënçmuese e përfaqësuesve të
BDI-së dhe aktivistëve të saj.
Në anketën e parë,
Lëvizja Besa del me rejting të rritur, ndërsa BDI-ja nuk ka ndryshim rejtingu,
ndërsa sa i përket liderëve politik, lideri i Lëvizjes Besa, Bilall Kasami ka
qenë në udhëheqje në raport me liderin e BDI-së, Ali Ahmeti.
Përfaqësuesit politik
të BDI-së, aktivistët, ish kandidatët për deputet, militantët partiak filluan që
ta mohojnë atë anketë, duke mos e quajtur të vërtetë dhe duke u kapur pas saj e
bërë zhurmë deri në rrugë. Klithmat, ulurimat e të bërtiturat e këtyre aktivistëve
nuk e besoj se ka ndonjë njeri që si ka dëgjuar.
Faza e parë
kaloi! Ulurimat u qetësuan, por me një prapavijë. Menjëherë pas kësaj ankete të
publikuar ku Lëvizja Besa del më e fort se BDI-ja, doli në pah një anketë e
Televizionit Telma, ku BDI-ja del një parti më e fort se Lëvizja Besa, si dhe
lideri i BDI-së, Ali Ahmeti ka rejting më të mirë sesa lideri i Lëvizjes Besa
Bilall Kasami. Edhe te anketa e dytë, sjellja e aktivistëve dhe përfaqësuesve
politik të Lëvizjes Besa është krejtësisht normale dhe e thjeshtë. Ata as nuk
anuan, as nuk sulmuan dhe etiketuan dikë.
Pas kësaj ankete,
përfaqësuesit politik të BDI-së u eskituan deri në qiell, madje Artan Grubi
shkroi në llogarinë e tij në Facebook:” Nëse ju ka bo vaki diçka tu IK, më mirë
mos më tregoni”.
Përfaqësues tjerë
politik, aktivistët, militantët dhe simpatizantët e kësaj partie vërshuan
rrjetet sociale me këtë anketë. Sikur përfundimisht e fituan betejën historike,
sikur kjo anketë ua dha forcën e humbur me shekuj. Ky lloj triumfatilizmi që u
duk tek sytë dhe veshët e këtyre militantëve dhe aktivistëve partiak ka ra në
sy të secilit njeri.
Unë kam dëshirë
t`ia bëjë disa pyetje atyre që po eskitohen:
1. Kush e
organizoi këtë anketë?
2. Cili
televizion e promovoi?
3. Pse kjo anketë
e nxori LSDM-në partinë e tretë shqiptare në Maqedoni?
4. Kush e
promovoi më së shumti këtë anketë?
Përgjigjet e këtyre
pyetjeve janë të lehta dhe krejtësisht të thjeshta:
1. Duket qartë se
porositësi i kësaj ankete është BDI-ja dhe LSDM-ja.
2. Anketën e
promovoi Televizioni Telma.
3. U nxor e treta
LSDM-ja sepse ky televizion gjithmonë ka mbrojtur politikat e LSDM-së.
4. Këtë anketë e
promovuan deri në qiell portalet e BDI-së.
Nëse në të kaluarën
krijohej përshtypja në opinion se strategjinë e komunikimit me publikun, BDI-së
po ia përgatit VMRO-DPMNE-ja, tani mund të parashtrojmë pyetjen e njëjtë:
LSDM-ja a po ia përgatit strategjinë e komunikimit me publikun BDI-së përmes
medieve nën ndikimin e saj? Nuk ka nevojë të përgjigjeni.
No comments:
Post a Comment