Monday, September 6, 2021

Tre zall një ciment-slogani i këtyre zgjedhjeve

 Hamdi Nuhiju

Një batutë të cilën e lexova sot më bëri që të qesh dhe do të mundohem që lexuesve t`ua përcjell përmes frymës së zgjedhjeve lokale që do të mbahen me 17 tetor të këtij viti.

Dy psikiatër janë ulur në një urë të lartë në të cilën kanë kaluar shumë turist. Njëri prej tyre tha:- Gjithmonë thua se je psikiatër më i mirë se unë. Nëse mund që të bindësh tre nga këto turist që të kërcejnë nga ura dhe të lëndohen, atëherë do ta jap dorën dhe do ta pranoj se je më i shkathët se unë.

Tjetri e ka pranuar. Ai me kujdes i ka vështruar njerëzit përreth, iu afruar njërit dhe i ka thënë:

-T i je amerikan, apo? Njeriu ka pohuar. Ka vazhduar psikiatri. A e di se je i bankrotuar, kartela kreditore të është bllokuar, shtëpia dhe vetura të janë konfiskuar nga banka?

-Atëherë pse më duhet jeta?- ka thënë amerikani dhe ka kërcyer nga ura.

Psikiatri ka shikuar anash dhe ka zgjedhur personin e dytë.

- Ti je francez, apo? A e di se gruaja jote është duke shkuar me shokun tënd më të mirë, ndërsa dashnorja ka gjetur tjetër?

- Atëherë nuk kam pse jetoj!, ka thënë francezi dhe ka kërcyer nga ura. Psikiatri iu është afruar viktimës së tretë dhe i ka thënë: Ti je nga Maqedonia e Veriut apo? Po, është përgjigjur viktima. A e di se nga kjo urë ndalohet që të kërcehet? Dhe kështu përfundon batuta të cilën e kam lexuar në gjuhën maqedonase, por nis versioni i ri i zgjedhjeve lokale të vitit 2021.

E shoh që të gjitha subjektet politike shqiptare kanë nisur që t`i ndezin motorët e tyre për t`u futur në garën e zgjedhjeve lokale. Partitë politike shqiptare veçse promovuan edhe premtimet e tyre kryesore.

E blerta, hajnia, investimet, infrastruktura, korrupsioni, zhvillimi, janë termet më të përdorura gjatë kësaj periudhe kohore.

U shpalosën edhe disa slogane interesante nga disa subjekte politike shqiptare dhe maqedonase. Slogane të cilat disa i bëjnë të qeshin, të tjerët të zgërdhihen e të tjerët të mbushen me mllef për shpresat e vëna kot në idenë se një ditë do të bëhet mirë.

Një esnaf i Kumanovës një ditë më pat rrëfyer amanetin e gjyshit që ia ka lënë babait të tij:

- Biri im, mos u largo nga Kumanova, sepse një ditë do të bëhet mirë.

Këtë amanet, babai i tij ia ka përcjell esnafit, ndërsa esnafi i cili për momentin është detyruar që të shpërngulet në mërgim për një jetesë më të mirë, birit të tij gjatë pushimit në vendlindje i tha:

- Biri im, ik sa më larg nga Kumanova, sepse këtu asnjëherë nuk bëhet mirë.

Slogani i detyruar i këtyre zgjedhjeve për të gjitha subjektet politike shqiptare do të ishte:

- Tri zall një ciment, për një jetesë më të mirë në Gjermani. Por për t`i ikur kësaj ideje pesimiste dhe mjaft zhgënjyese që përshkruan realitetin e dhimbshëm të shqiptarëve në Maqedoninë e Veriut, duhet që subjektet politike shqiptare seriozisht të interesohen për çdo shqiptarë të këtij vendi, pa marr parasysh ngjyrimin e tij politik.

 

No comments:

Невработеноста, гревот на жените со мали деца

Хамди Нухију   ВОВЕД   Дваесет и први век! Македонија, земја сред е  Европа којашто ги поврзува Западот со Истокот. Земја во која што се вле...